Memories

Buka tirai malam, Assalamualaikum....
Mengimbao kenangan lalu, eh, selak selak teros jadi SEDIKIT (nampak capslock tu?) sebak.

Haiiiiiiiiyiiii! A-yo wassupppppp (soup???) haha. Oke, tadi usha album album gambo lelama dulu tu (berape banyak ayat past tense bahasa melayu na boh kat sini?) sekali jumpa laa gambo gambo yang arwah abang and arwah ayah snap. Sebak woo! Especially picture time yang ayah amek time pergi tengok Laut Merah. Walaupon macam na gelak tengok perangai budak budak time dekat Saudi dulu tapi kenangan tu buat aku rindu laa zaman bebudak. Zaman aku paling banyak merayap dengan family. (Tapi menyampah sebab sakit telinga dok naik aeroplane tu! Nasib ta merengek macam baby)

Pastu ade gak jumpe gambo aku dengan muka masam kes merajok dengan arwah abang sebab dia na amek gambo dengan kakak sepupu yang aku KURENG suka tu. Konon na pujok, abang took my picture 1st. (Berjayakah beliau memujuk at that time? TIDAK!) hee. 
Tapi bila terkenang balik. Memang aku ta suke abang aku rapat dengan mana mana perempuan. Jelly belly lettew! (Mao ta jeles, abang gua hensem bro! Kene jaga baik!) Kesian arwah abang. Hehe. Tapi takpe, lepas kene pujok dengan Ferrero Rocher n bawak merayap Bandar Melaka teros hilang merajok. 

Honestly, aku jeles sangad dengan diri aku yang lama ni. Sebab ape? At that time aku ade someone yang really fahami aku. Aku ta perlu risao ape orang cakap, aku ta perlu risao tentang dunia, aku selalu senyum, hati aku ta pernah ade perasaan sakit hati, ta mudah annoy except if abang aku buat dek je dengan aku which dia penah buat SEKALI je. Paling jeles, sebab hanya muka aku je kembung tapi badan kuyus (kurus!), sekarang da macam tong dram da. Haha (sedih bro sedih!) plus plus plus, time tu kulit macam teloq, cun haje! (Apak aa jeles!)

Tapi tu lah orang selalu cakap, if only masa lalu tu boleh diulangi which will never be happen sebab this is the saddest and cruel reality yang bukan hanya aku but everyone else in this world have to face it. 

Aku sendiri tatao ape cite 2 3 malam ni dok na selak memori lama tu. Rindu ayah and abang kot. Yela, 2 orang yang lelaki yang paling rapat dengan aku especially abang. Hmm, da la kott. Sampai sini jela. Aku ta rse aku bole na teroskan update ni, kang tenggelam pula Selangor malam ni. Haha. Gudnite everyone, and cherish ur love ones, while u still can.