May 2014 1st Entry

Ohayou! Eh yeke ejaan aku ni. anyway, Assalamualaikum. Yang muslim tu bolehlah jemput jemput menjawab salam yang ku berikan tu. :)

Anyway, agak bertambah dah sarang lelabah unvisible dekat blog aku ni. Well honey, secara berlagaknya aku nak cakap, maq busy sepanjang beberapa bulan ni. #takpayahnakberlagaksangatlaa

Banyak beno pasang surut kehidupan yang aku lalui sepanjang beberapa bulan ni. Well, not as bad as what has happened a year ago but still, impact juga laa aku punye assessment marks aku. Eh, yeke? Jangan kasi seram dehhh dekat aku!

Ni lepak lepak dekat ChaTime sesorang, baru la aku terfikir nak update sikit blog ni. Saja tambah entry yang tak semegah lagi tak seberapa yang sure sure TAK HADO orang pon yang heran apa ntah lagi nak baca.

To be honest, agak lama gak la aku tak lepak sorang sorang dekat café cenggini, since aku baru je discovered yang ChaTime area tempat aku ni ada Internet Connection yang laju berdesup ibarat Ferrari Spider in Hot Red tu, so tempat ni da kira jadi one of my fav laa. Lagi nyata dan terserlah laa ke-LAME-an aku ni bila baru je nak belajar melepak dekat ChaTime ni sedangkan tempat ni bukan baru buka but dah cukup lama kewujudannya diiktiraf oleh orang orang Klang.

Enough laa membayangkan ke-LAME-an diri sendiri ni. SEGAN TAK BERKESUDAHAN. ><'' anyway, I'm loving their Japanese Green Tea Matcha Blended (gitu ke nama dia? KESAH). Sedap bohh! Dah la aku ni hantu green tea, so dye punye green tea memang sedap tapi still placed number 2 sebab green tea blended dekat Café Bene lagi MARVELLOUS! (sorry dear ChaTime lover)

Supposed aku datang sini berniat kental nak study untuk my last paper untuk final exam sem ni yang akan aku hadapi besok petang, but since aku sendiri tak tahu apa yang patut aku study so aku dengan terpesongnya melayan anime dekat Youtube and mendonlod apa yang aku boleh donlod dekat sini. (maklumkan diri anda lagi sekali yang internet connection dekat sini amatlah SUPERB, tuan tuan dan puan puan) So, idea terpesong tu sangatlah berjaya dengan cemerlangnya. One of the reason aku dapat update entry gak. (Jimat kiah punya data)

Okey lah jemah jemah sekalian, rasanya dah sampai masa aku minta diri laa kot. Since aku dah pun bertapa dekat sini lebih dari sejam. Jadi enough for today, better aku pergi merayap tengok apa yang patut then balik rumah memaksakanlah diri aku untuk study (walaupun tak tahu apa yang nak distudykan) then aku kena packing barang nak balik Melaka. Oh yeah. Before aku lupa, besok after habis last paper, aku akan straight balik ke Melaka. RINDU MASAKAN MA! Hahaha. And also aku rindukan pet aku yang baru aku adopted a few months ago. Excited!

Okey, bye for now. Nanti bebila aku ada mood nak update, aku update lagi. Buat sesiapa yang baca entry kali ni or before this really am sorry sebab aku punye entry tak segempak Hanis Zalikha or Eijad Amirul tu punya entry. And for the international visitors, i am really sorry for this time entry cuz on this entry i also and still using my mother tongue language. Malay Language. I guess, that's it for now. Adios!