hanya entry kosong.

Selamat malam!!!

eh, wait wait wait.. jangan tidur dulu. come on, the night is still young people.... why waste so much time on sleep while u can use it wisely, macam yang aku buat sekarang ni??? (sangad laa perasan sedangkan dari siang tadi punye banyak buang masa, langsung tak sentuh assignment yang berbakul tu) hahaha. panjang pulak monolog aku tu. hahaha, like usual, TOLONG ABAIKAN.

anyway, dah lama kot rasanya tidak menjengahkan diri ke ruangan ni? BUSY? haah! betul lah tuu. busy memanjang sampai keluar rumah sebelum matahari keluar, balik rumah selepas matahari terbenam. hari hari adalah perkara wajibul ghunnah untuk menghadapi traffic jams, perangai manusia, mengantuk mata (tak campur lagi tang demam yang dah semakin kerap menimpa ni. alahai kesian juga dekat diri sendiri ni) penat tak penat, kena hadap gak. kekadang rasa macam gerak g kerja je, bila hari hari kena drive, hari hari hadap pc/laptop buat paper work. beza just sebab ada lecture and lots of note to cover. GHILO OMAK! Alhamdulillah laa, otak eden tak breakdown lagi macam lagu si CL tu (mentareun bunggoe!)

akan tetapi... buek la camno ponnn, masih lagi bertingkek tingkek lagi assignments eden atas meja, bawah meja, dalam beg and luar beg tu. REDHA JELAH MAK JAHHHH... haha. yada yada yada. aku malas nak berleter panjang lagi, aku actually SEJUJURNYA nak pergi sambung aktiviti tak perpekdah aku tu balik. TENGOK TV!! trang tang tang tang, nyet nyet.. hahhahaha. okey laa, sampai sini dulu. nenanti, lelain kali if mood berblogging diseru lagi, aku kembali. sampai sini saja dari saya, Ira. (cewah! bajed pemberita kao!) Assalamualaikum. || lambai lambai then MONKEY DANCE for ya!||