bagi title siked.

Assalamualaikum... wahhh! berabOk suda aku punye laman keluhan ni. <--- abaikan="" ayat="" lapok="" p="">
Setelah sekian lama menghilangkan diri, kini aku kembali mengekspresikan rangkap kata. [ayat kamus?] [mungkin] Dalam hari hari terakhir aku sebagai pelajar sem 3 jurusan Komunikasi dan Media, aku MEMAKSA diri untuk hadapi kertas kertas 'eksperimen minda' yang mempunyai pelbagai persoalan. [enough la weyh!] okey. sampai situ je ayat kamus yang boleh aku kasi, sebab otak aku ni dah tak berfungsi baik macam masa sekolah dulu. [mengimbau bait bait ayat karangan A+ aku dulu dulu T.T]

Macam yang aku cakap at atas sane, if korang bacalah kan.. aku cakap aku tengah ngadap exam. yup. aku baru lepas 2 paper. lagi 4 paper je nak abes before aku ngadap cuti semester..... ala, 3 minggu je, lepas tu sambung gasak lagi otak aku. [nasib badan]

Dulu aku ingatkan sem 3 ni mungkin kurang la STRESS GABAN dye, tapi ghupenye??!!! hmmm. boleh kasi MENCAROT aku rasa. [nasib badan] paling pening bila masuk campur masalah hati dan perasaan. lagi CELARU KELIRU MENIRU babe! tapi, kiranya aku masih ada nasib yang baik bila aku berjaya even sedikit demi lovato sedikit cuba pinggirkan masalah aku yang seko tu! [harlem shake baby!!!] bak kata orang, masalah tu RESAM KEHIDUPAN so nak tak nak hadap je le yerr.

*berfikir berfikir berfikir*
Aku rasa otak aku da block dari untuk terus bina ayat untuk post at blog ni untuk kali ni. [BERAPA BANYAK 'UNTUK' YANG ANDA BOLEH KIRA?] so, kita stop dulu at sini kay? until then, sayangszz koreng! hewhewhew :3