kisah aku pada 3 MAY 2013

Assalamualaikum evelibodi..... korang ape kabo hari hari Jumaat cenggini ni? okey ke dop? if okey, GOOD GOOD. if not, sokeyhh. esok lusa okey lettewzz~~

Btw, hari ni tak tahu ape sebab bikin aku rajin nak update blog lagi but hey hey AKU UPDATE LAGIIIIIIIII! [sakan ghilernye ==''] so, sepanjang hari ni korang buat? if aku, hari ni aku hantar papa myvi aku masok ward >< [tu maksudnya kereta aku masok bengkel kasi serghbis!(servis)] then after that aku kasi BAHAM TIDOR punye lama. [alahai anak dara soghang ni] eh eh. dapat gakkan aku layan tidor tu even petang tadi blackout almost 3 jam? DAEBAK! [perkataan tersebut bermaksud HEBAT]

mentioning about ze BLACKOUT, boleh aku tahu kenapa ekk makin dekat PRU makin kerap BLACKOUT? ada kaitan tak? erm.. ntah la. lantak la. tapi tolong la weyy. aku bayar bill tiap tiap bulan kay! ape serghbis [servis] macam ni? ni kasi hangin ni. ><'' anyway, nasib baik malam ni tade blackout lagi, if ada CONFIRM aku hangin lagi. [sorry, saya ni agak pemarah oghangnye. hukhukhuk]

dah la. tak mao sebot sebot blackout [sebot gak] tu lagi. kang tak pepasal jadi lagi [TIDAKKKKKKKKKKKKKKK~~!!] kita lupakan sebentar kay *winkwinkwink* eh malam malam hari Jumaat cenggini selalunya korang buat hape? korang layan RUNNINGMAN ekk? betol lettewzzz~ haha. don't worry be happy, sebab aku pon layan gak. dah kata aku ni layan Kpop so CONFIRM seeeeemmmmmmmmuuuuuuuaaaaa yang berkaitan dengan dunia Kpop aku nak layanzz. [untuk korang yang tak layan Kpop, please! aku tak judge korang punya hobi or minat or ape yang berkaitan so DON'T EVER JUDGE MINE cuz i don't need one!] tapi before RUNNINGMAN, ade gak WGM Global yang perlu aku hadap dulu. hewhewhew :3 [senyuman keroro aku kasi kat hangpa semua naaa]

well, sepatutnya sekarang ni aku layan tv and tengah layan variety show yang macam macam tu [rujuk pada rangkap di atas. TERIMA KASIH] tapi THANKS to Astro yang CEKIK DARAH tu, aku da set awal awal sugho [suruh] rekod. so aku tak perlu rushing nak pergi tengok time program tu 'on air'. i can watch whenever i want la, babe! [mesti itu macam, sebab dah bayar memahalkan >c< kuikuikui (senyuman keroro)]

hmm. okeylah. aku rasa sampai sini je dulu. [sebenarnya otak blank dah! >c<] so up until then, aku chiaw dulu. mao layan ape yang decoder tu rekod untuk aku. btw guys. TGIF. nanite. sleep tight. chachiaw kueh tiaw watchaaaaa!!!! A.D.I.O.S