Di Tengah Malam Buta

Assalamualaikum, hye awak awak semua. buat ape tu? masih belom tidor ka? haaa. aku yang at rumah ni masih belom tidor lagi. kes? i'm not sure what i supposed to say... kekeke.

Anyway, PRU 13 its OVER already... YEAH!! no more political posts on FACEBOOK. yahooooo~~~!!! but, WAIT A SECOND!!!!!!!!!! apa yang aku nampak ni. oh menn. again? yang ni ape? ape lagi ni??? ish ish ish.. *sambil skrol ke bawah atas bawah atas bawah TIMELINE muka buku* [pening] undian suda dikira. keputusan sudah diketahui. namun masih ada suara suara sumbang yang berbisik. [FYI, saya tidak berpihak dimana mana parti politik, SEBAB SAYA MASIH BELUM LAYAK MENGUNDI :P] 

hmmm. mulanya tadi niat nak post pasal political [dah berjela essay aku tadi tao! tapi.. erm. isu hot. tak mao timbul masalah nyah!] but hey. aku masih belom cukop ILMU untuk mempertikai atau memperdebatkan lagi perihal POLITIK ni. jadi aku ambil keputusan YANG MANA ELOK AKU IKUTKAN, YANG MANA BURUK AKU BIARKAN. just hope jangan lah ada masalah masalah yang tak sepatutnya lagi. it is ENOUGH ALREADY. meyh meyh. kita dok sama sama jaga MALAYSIA, then majukan MALAYSIA jadi negara BERTEKNOLOGI TINGGI DENGAN RAKYAT YANG BIJAK BESTARI! [kurrrlasss kaw jah!] mesti bangga tahap KEMBANG SEMANGKUK nak mention " weyh, my nationality is MALAYSIAN kay. aku MALAYSIA mari!" korang tak mao ke pergi overseas cakap camtu? tak suke ke tengok MALAYSIA ohsem 1 DONIA? aku nak weyh. meyh le kite buat sesame. aku sorang je tak jalan la. mari la mari kita bersatu padu... BERSATU KITA TEGUH, BERCERAI KITA ROBOH. [tetiba! haha. London Bridge is falling down, falling down.. erk! da kenape?! ABAIKAN]

hmm. anyway, petang tadi aku g merayap ke SHAH ALAM. niat di hati nak pergi amek NOTES je. [photo copy in da house yaw!] but aleh aleh [last minute] bertukar jadi sesi MERAYAP ngan course mate aka kawan rapat aku, mas. =='' if tak silap, dalam kol 9 camtu aku sampai rumah. dah borong banyak barang at Gurdian teros rasa penad siap kenyang sekali~~ [itu kes terKEZUT, banyak kertas berharga melayang] balek rumah baru makan. hewhewhew. nasib baik, ada tapaw BIHUN KUNGFU bawak balek, so process SHARING IS CARING berlaku between my mom n me. DELICIOUSO! kaw hado? tak hado DIAM, hado pon DIAM! [jangan marah haa]

Masa jejalan tadi, mas ada cakap [part ni kasi SENTAP, haha. gughaw je~~ kekeke] dia cakap PIPI AKU MAKIN PAO! ape?! PAO?! amacam PAO boleh tegur pasal PAO? kekekeke. [ambek hang!] memang tak dinafikan, pipi aku makin naik seperti di PAM PAM oleh PAM TAYAR. kekeke. salah sendiri. time cuti cuti [gap antara exam lepas dan akan datang] kerja aku at uma MAKAN TIDO MAKAN TIDO! mane tak MEMBUNTAL badan n pipi aku? hmmmm. kena pula hujan. MAKIN LAPAR DEN RASO! hmmm. *hentak kaki gegar rumah* tapi seb baik hari ni aku kurang siked melantak. [hari ni je] 

*gosok gosok mata* okey. ngantok suda. warghhh~~~ *menggeliat* mata dah start mengantok, maybe sebab otak aku tengah process kott. [kan orang cakap, time time camni otak tengah process tapi ape kene mengene dengan mengantok aku pon tak tao~~] so, aku na chiaw dulu! nanite korang! [bukan aku pegi tido pon, aku pegi tengok tv layan CHEONGDAM DONG ALICE yang aku terlepas tengok tadi :P]