ETUDE HOUSE

haha. since produk Etude House ni semakin dikenali di Malaysia. so post kali ni nak cite siked laa pasal produk Etude House yang merupakan produk yang selalu aku pakai since zaman sekolah lagi ^^ betol ta tipuuuuuuuu~~  

awal2 kenal Etude ni sebab dulu rajen sangad g jalan2 kat sunway. nampak kedai PINK yang sumpah sweet. alahaiii. aku bukan minah pink pownnnn. just jengok2 jelaaa. tade laa niat na beli sebab pricing dye ta mampu mase tuu na beli but then packaging seme produk dyeorang memang chomel2 suke suke suke. kekeke.dak skola yang harap ken biasiswa mane mampu sangad na beli. tapi cakap slow2 ngan ma and then ayah dengar teros kasi duet beli 1 jee produk dyeorang that is pencuci muka. haha ^^ 

nieyh 1st produk. this picture wasnt mine tho' ^^
tapi ta pakai lama sangad sebab aku ni dulu jenis suka tuka2 skincare product but thennnnnnnn. aku guna balek sebab produk laen ta sesuai sebab mengelupas laa. kering laa. ape laaa. Etude was my saviour!!! almost a year gune yogurt peel kire skali laaa time aku 'curang' kejap tuu. XD aku tuka jenis laen plak but still Etude House punye lagi.

Be Clear Cleansing Form
Be Clear Moisturizer

Wonder Pore Freshner
yang picture at atas nieyh laaa produk yang aku pakai until now untuk skincare ^^ na tao ape yang aku paling suke antara 3 nieyh. the MOISTURIZER!!! sebab pakai siked jee tapi effect dye.. MENGANCAM :D then usually after da pakai seme tuu aku akan pakai BB CREAM from Etude gak. before maybelline or any other product sebok dengan BB CREAM, Etude da klua dlu. TA TIPU. sumpah betol. sebab aku da pakai dlu sebelom BB CREAM brand laen klua. HAHA. 

Precious BB Cream [old packaging]

yang BB Cream tuu jenis yang old packaging punye. time tuu ade 2 jenis tone jee. but yang new packaging aku belom beli lagiiiiii. :'( ade 3 tone. believe or not ble aku pakai moisturizer tuu plus BB Cream tuu orang slalu ingat aku pakai make up TEBAL. XD funny doe dorang. tapi seyes selalu dengar mende alah tuu. AHAHA lantak laaa.  but actually i'm not wearing too much make up. seme sebab mosturizer tuu even korang pakai siked jee dye memang.. haishhh. ta tao na cakap macam mane. kene try sendiri. BB Cream dyeorang lagi laa DA BOOMMMM. ta ya na tepek banyak2 korang da leyh dapat result yang memuaskan ;D

Etude House memang best ^^ dyeorang pown selalu gak wat sales. tapi ape yang penting kualiti produk dyeorang memang DAEBAK!! selamat mencuba yawww ;) esok or lusa na g shopping lip balm, Sun BB Cream [New] and also Moisturizer Be Clear [stok da abes sebab da almost a year da pakai] ^^